Na osnovu odredbe člana 59. i člana 62. Zakona o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj privredno društvo Gama $ d.o.o., svoje cijenjene potrošače koji robu kupuju putem internet sajta www.gamashop.ba
- da se prodaja robe putem internet sajta www.gamashop.ba obavlja u okviru registrovane djelatnosti privrednog društva Gama $ d.o.o. u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača RS i Zakonom o obligacionim odnosima RS;
- da je adresa za izjavljivanje reklamacije: info@gamasbn.net ili preporučenim pismom s povratnicom na adresu: Gama $ d.o.o., ul. Hase bb, 76 300 Bijeljina;
- da se osnovna obilježja robe mogu naći na sajtu www.gamashop.ba;
- da se prema Zakonu o zaštiti potrošača RS kupovina preko naše prodajne internet stranice www.gamashop.ba smatra prodajom na daljinu;
- da roba koja se prodaje putem internet sajta www.gamashop.ba posjeduje svojstva potrebna za redovnu upotrebu te vrste robe u skladu sa njenom namjenom koja je definisana na deklaraciji;
- da je prodajna cijena robe naznačena uz svaki artikal;
- da su sve cijene izražene sa uračunatim PDV-om;
- da se roba isporučuje na teritoriji Bosne i Hercegovine;
- da je usluga isporuke robe besplatna za narudžbe koje su veće od 250 KM.
- kupljenu robu isporučujemo u roku od 1 do 4 dana putem kurirske službe ili sa sopstvenom dostavom, na način kako je to definisano na strani USLOVI ISPORUKE - da se mogućnost kupovine robe uz posebne cjenovne pogodnosti i∕ili uz posebne prodajne podsticaje (akcijska prodaja), obavlja u skladu sa uslovima koji su objavljeni na internet sajtu www.gamashop.ba;
- da potrošač robu koju kupuje putem internet sajta www.gamashop.ba može platiti pouzećem gotovinski u trenutku isporuke, žiralno kao i istaknutim platnim karticama u trenutku kupovine na sajtu;
- da potrošač prilikom kreiranja porudžbenice pritiskom na taster POTVRDI preuzima obavezu plaćanja naručene robe;
- da su sva svojstva proizvoda namijenjena prodaji u skladu sa važećim propisima o kvalitetu proizvoda ili preporuci proizvođača (deklaraciji);
- da je sajt www.gamashop.ba dužan da isporuči robu koja je u skladu sa narudžbom i ugovorom. Ako isporučena roba ima nedostatke prodavac je dužan postupiti u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj;
- da za robu koja je poručena putem ONLINE prodavnice potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, na način koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete pronaći na strani REKLAMACIJE.
- da lica sa ograničenom poslovnom sposobnošću mogu sklopiti ugovor samo uz saglasnost njihovog zakonskog zastupnika.
S poštovanjem,
Gama $
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u trenutku prijema robe.
Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok provjerite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak dijelova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi dijelovi su na broju, potpišite prijem pošiljke.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas bez odlaganja a najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke obavijestite o istom pozivom na broj 065/146845, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail info@gamasbn.net i opišete kakav problem imate. Kupac može preuzeti reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popuniti isti te poslati preporučenim pismom s povratnicom na adresu: Gama $ d.o.o., ul. Hase bb, 76 300 Bijeljina.
U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavijestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana.
Preuzmite reklamacioni list OVDE.
U slučaju zahtjeva za povrat sredstava kontaktirajte nas pozivanjem na kontakt telefon 065 /146 845 ili nam pošaljite email na adresu: info@gamasbn.net podatak Vašeg broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Kada dostavite potrebne podatke, biće kreirana dokumentacija koja će Vam sa procedurom za povrat sredstava biti proslijeđena na email adresu koju ste ostavili prilikom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore navedeni način, uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Povrat sredstava se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Online prodavnici, koji je gore naveden, ne možete slati na adrese koje su navedene na račun-otpremnici.
Svaki takav paket biće vraćen pošiljaocu o trošku pošiljaoca.
Poštovani kupci, obavještavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača u Republici Srpskoj kupovina preko naše prodajne internet stranice www.gamashop.ba smatra prodajom na daljinu.
Potrošač ima pravo da raskine ugovor na daljinu bez obrazloženja i bez troškova uz obavezu potrošača da o tome trgovcu dostavi pisano obavještenje i sve to u skladu sa odredbama Zakona o zaštiti prava potrošača u Republici Srpskoj.
Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.
Proizvode koje želite da poručite putem internet prodavnice, možete platiti na više načina:
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta www.gamashop.ba, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u konvertibilnim markama na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koja Vam donosi pošiljku.
Za porudžbine čije plaćanje se vrši uplatom u banci ili pošti, rok za uplatu je 3 radna dana. Robu ćemo Vam poslati nakon evidentirane uplate.
Svoju narudžbu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmjereni na stranicu banke UniCredit koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sljedeće podatke:
Broj kartice, datum isteka i CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, povjerljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje izdavač platnih kartica, UniCredit banka, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
*Unos i provjera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Unicredit, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmjenjuju.
Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti KM. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko www.gamashop.ba mora ispunjavati sljedeće uslove: Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Isporuka robe je moguća samo na teritoriji Bosne i Hercegovine, na adresi navedenoj u narudžbi.
Samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Želimo Vam uspješnu kupovinu.
Proizvod se u zakonskom roku može zamijeniti za drugi, pod uslovom da nije oštećen, korišten i u originalnom neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isječak.
Troškove vraćanja i zamjene snosi kupac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamjene.
Zamjena se mora izvršiti u zakonskom roku od 15 dana od dana prijema pošiljke.
U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili nedostatka obavezujemo se da Vam proizvod zamijenimo za ispravan, a sve troškove snosi prodavnica www.gamashop.ba
Garancija ne važi u slučaju oštećenja nastalog kao posljedica neodgovarajuće upotrebe.
U slučaju zamjene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamjenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamjena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zamjeni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u cijeni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamjene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi kupac.
Za uvažene reklamacije, prodavac www.gamashop.ba snosi sve troškove transporta.
Vaša porudžbina je potpuno sigurna!
U kompaniji Gama $ d.o.o. cijenimo Vašu privatnost, zato o Vašim podacima izuzetno pažljivo brinemo te se u poslujemo u skladu sa Zakon o zaštiti ličnih podataka („Sl. glasnik BiH“ broj: 49/06)
Sve posredovane informacije su sigurne, nećemo ih ni pod kojim uslovima ustupati trećem licu, što Vam osigurava potpuno sigurno i bezbijedno poslovanje i saradnju sa preduzećem Gama $ d.o.o.
Da bismo uspješno obradili Vašu narudžbu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu, kao i da Vas obavijestimo o trenutnom statusu narudžbe.
Preduzeće Gama $ d.o.o. će vaše lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije web sajta, kako bi vam dala pristup posebnim informacijama ili za komunikaciju sa vama.
Gama $ d.o.o. neće prodati podatke koje posjeduje trećim licima, niti na tržištu. Zaposleni u preduzeću Gama $ d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost Vaših podataka.
Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posjetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posjećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.
www.gamashop.ba koristi „cookies“ da Vam pomogne da prilagodite korišćenje interneta Vašim potrebama.
Cookie je tekstualni fajl koji je smješten na Vašem hard disku od strane web servera. Cookie-ji ne mogu biti korišćeni da pokrenu program ili da isporuče virus Vašem računaru.
Cookie-i su jedinstveno dodijeljeni Vama, i jedino mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji Vam ih je poslao. Jedna od osnovnih svrha cookie-ja je da osigura pogodnosti koje će Vam uštediti vreme.
Korišćenje naših servisa podrazumijeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Gama $ se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promjene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obavještenja svim registrovanim korisnicima.
Nakon potvrde, narudžba ulazi u status obrade. Nakon obrade narudžbe, bićete obaviješteni o statusu Vaše narudžbe putem email-a.
Period obrade narudžbe je najčešće 1 - 4 radna dana.
Za sve narudžbe poslate petkom i vikendom, prodavac će Vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 3-4 radna dana.
Kurirska služba koju birate u korpi (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas) pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08:00-16:00 h. Molimo Vas da u tom periodu obezbijedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primijetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen postupite u skladu sa uputstvima iz rubrike REKLAMACIJE.
Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.
Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ovim ugovorom.
Pod štetom se podrazumijeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.
NAPOMENA:
Potvrdom narudžbe, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 250 KM ili veći je besplatna. Ukoliko je vrijednost narudžbe manja od 250 KM, cijena isporuke će iznositi 10 KM uključujući PDV.
NAPOMENA:
Potvrdom narudžbe, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.